Mahira khan Biography, Age, Education, Husband, Children, Family, Sister, Brother, Instagram, Drama List And Movies List



ماہرہ خان سیرت ، عمر ، تعلیم ، شوہر ، بچے ، کنبہ ، بہن ، بھائی ، انسٹاگرام ، ڈرامہ فہرست اور موویز کی فہرست



ماہرہ خان عمر اور سیرت

ماہرہ حفیظ خان پاکستانی روح ہوسکتی ہیں۔  ماہرہ خان کوئی خطرہ نہیں ، اسلامی جمہوریہ پاکستان میں مشہور مشہور اور حیرت انگیز تفریح ​​گاہوں میں سے ایک ہے۔  ماہرہ خان نے شاندار طور پر اس بات کی نشاندہی کی کہ ماہرہ خان اسلامی جمہوریہ پاکستان کی اعلی روح ہے۔  یہ بتانا غلط نہیں ہوگا کہ وہ اسلامی جمہوریہ پاکستان کے کاروبار کا انتظام کررہی ہیں۔  وہ پچھلی وی جے ہوسکتی ہیں تاہم وہ اداکاری کی طرف بڑھ گئیں۔  ماہرہ اسلامی جمہوریہ پاکستان میں سب سے کم تنخواہ سے چلنے والے معاوضے میں شامل ایک ماہر ہیں۔

اپنے سیاروں کے بہت کم پروگراموں میں ، بالی ووڈ کی پہلی فلم 'رخس' میں شاہ رخ خان اور اس وجہ سے خواتین سے چلنے والی فلم 'ورنا' نے ماہرہ کی اداکاری کو سب کے لئے حیرت میں مبتلا کردیا کہ وہ ہر کام میں غلبہ حاصل کرنے کا طریقہ سمجھتی ہے۔

ماہرہ خان مومنہ دورائڈ کے ہمسفر میں کھیراد احسان کے کردار کو بات چیت کرنے کے لئے قابل اعتراف ہیں۔  اس کے علاوہ وہ ایک عمدہ اور قابل ذکر نمائش والی روح بھی ہوسکتی ہے۔  اسی طرح وہ بہترین ٹی وی روح کے لئے روشن یونٹ ووگ گرانٹس کے ساتھ مل کر بھرپور صلاحیتوں کو بھی سمجھتی ہے۔


ماہرہ خان خاندانی معلومات اور تعلیم

ماہرہ حفیظ اقوام متحدہ کی ایجنسی ، اردو بولنے والے پٹھانوں کے بارے میں 21 دسمبر 1984 کو کراچی (روشنی کے شہر) ، مغربی پاکستان میں پیدا ہوئیں۔  اس کے والد ، حفیظ خان ، کو انگریزی کے پورے دور میں دہلی کے سیارے میں لایا گیا تھا اور ایک بار ایشین قوم کے پارسل مغربی پاکستان چلا گیا تھا۔  اس میں ایک چھوٹا سا بھائی بھی شامل ہے ، حسن خان اقوام متحدہ کی ایجنسی کام کی جگہ پر صحافی ہوسکتی ہے۔

ماہرہ خان نے جہاں بھی اپنی او لیولز ختم کیں وہاں سے گورنمنٹ کے فنڈڈ فیکلٹی کا دورہ کیا۔  سترہ سال قبل ، اس نے سانتا کلاز مونیکا کی فیکلٹی کا جہاں بھی جانا تھا ، اعلی درجے کی تعلیم کے لئے کیلیفورنیا کا رخ کیا تھا۔  اس وقت وہ اپنی تعلیم کی وجہ سے سدرن کیلیف اسکول کے اندر داخل نہیں ہوئی تھی۔  پھر بھی ، اس نے اپنی فیکلٹی کی ڈگری ختم نہیں کی تھی اور وہ 2008 میں مغربی پاکستان کے ساتھ ہوئی تھی۔ امریکہ میں اپنے تمام امتحانات کے دوران ، وہ ایل میں ایک کسٹم گائیڈ اسٹور میں کلرک تھی۔

ماہرہ خان کی اپنی زندگی ان کے مداحوں کے سامنے ہے۔  اس کی ملاقات ریاستہائے متحدہ میں ہی علی عسکری سے ہوئی اور 2007 میں ان کی ملاقات ہوگئی جبکہ آسان اہلیت کے دوران کنبہ اتفاق نہیں کیا گیا۔  اس جوڑے میں ایک دلکش بچہ اذلان بھی شامل ہے ، اقوام متحدہ کی ایجنسی کو سن 2010 میں کرہ ارض میں لایا گیا تھا ، اس کے باوجود شادی کے آٹھ سالوں کے بعد ، جوڑے کو 2015 میں الگ تھلگ کردیا گیا تھا کیونکہ ماہرہ کی پیشہ ورانہ زندگی نے اپنا تعاون نہیں بڑھایا تھا۔  جیسا کہ ذرائع کے ذریعہ اشارہ کیا گیا ہے ، اس جوڑے کے مابین متضاد اختلافات تھے جب سے علی اپنے اداکاری کے پیشے کے خلاف تھا ، اس کے باوجود ماہرہ مثالی طور پر اپنی شوبز کی پیش کش کو خطرہ بنانے کے لئے اپنی شادی ختم کرنے کو تیار تھی۔

ماہرہ خان یہ ہیں کہ بچے اذلان کی واحد اور واحد والدین جس کے ساتھ وہ خوشگوار زندگی گزار رہی ہیں۔  اس کا اداکاری کا پیشہ علی عسکری سے علیحدگی کا مقصد تھا۔


ماہرہ خان پروفیشنل کیریئر

ماہرہ خان نے 2006 میں وی جے کی حیثیت سے اپنے پیشے کا آغاز کیا ، ایم ٹی وی ایشین ملک میں براہ راست شو پرائم منتخب کرنے کی سہولت فراہم کی جو 3 دن منظم طریقے سے گردش کی گئی تھی۔  ماہرہ خان نے آپ کا ماضی ماضی خان کو 2008 میں ماہرہ کے ساتھ اے ای جی ٹیلی ویژن کا اڈ لیب ٹی وی ڈرامہ دیا ، جہاں بھی وہ موسیقی کی ریکارڈنگ کا مقابلہ کرتی ، کرداروں کے مہمانوں سے خطاب کرتی ، اور دیکھنے والوں کی کالوں کو قبول کرتی۔

2011 میں ، ماہرہ خان نے شعیب منصور کے زیر انتظام بولی میں معاون آپریٹنگ کے دوران اپنے شو شو کی شروعات کی جس میں انہیں معاونت کی نوکری حاصل تھی۔  وہ عائشہ کا مقابلہ کرتی ہے ، جو روایتی طور پر نچلی کارکنان کے گھرانے کی ایک لڑکی ہے جو لاہور کے پچھلے کچھ حصے میں رہتی ہے ، اقوام متحدہ کی ایجنسی اپنے پیار سے دلچسپی مصطفیٰ کے ساتھ مل کر میوزک کے لئے ایک معیاری جوش و خروش کا اظہار کرتی ہے ، اس کا مقابلہ عاطف اسلم نے کیا۔  یہ فلم ایک بنیادی اور کاروباری کامیابی تھی اور اس نے پاکستانی فلموں میں اب تک کی سب سے نمایاں کامیابی حاصل کی ہے۔  ایک تقابلی سال پر ، ماہرہ خان نے اسی طرح مہرین جبار کے زیر انتظام نجات میں اپنے نشریات کی شروعات کی۔  یکے بعد دیگرے امریکی ریاست میں سیٹ کیا گیا تھا اور وہ یا اس نے آیلا کا کام سنبھال لیا تھا۔

اس کے بعد اس نے سرمد خوسات کے زیر انتظام ڈرامہ سازی کے یکے بعد دیگرے ہمسفر میں دکھایا۔  یکساں طور پر اس ڈرامے اور ماہرہ خان کو دیکھنے والوں سے مثبت اندازہ ہوا۔  تخلیق کا انتظام اس کے علاوہ زندہگی (ٹیلی ویژن اسٹیشن) پر بھی بیان کیا گیا تھا اور اسے بھرت میں بھی بنایا گیا تھا۔  اسے سیٹلائٹ بیسٹ ٹی وی شخص کے  ایک ایل ایکس ووگ گرانٹ اور بہترین اسکرین جوڑے کے  مرور گرانٹ ملا۔

2013 میں ، انہوں نے سرمد خوسات سے مربوط شھرِ زیات کا ایک حصہ سنبھال لیا۔  ڈرامہ نگاری نے ایشین ملک میڈیا گرانٹس اور مرور گرانٹس کے بطور اسے بہترین شخصی گرانٹ حاصل کیا۔  2013 سے 2014 تک ، اس نے ٹی یو سی دی لائٹر پہلو کی زندگی کی تشکیل کی ، ایک اجتماع سے پتہ چلتا ہے جہاں وہ وی آئی پیز کے ساتھ گفتگو کرتی تھی۔

2014 میں ، خان نے احتشام الدین کے زیر انتظام ڈرامہ سازی کے یکے بعد دیگرے صادقے تمارے میں پیش کیا ، اس دوران انہوں نے شانو کی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔  شو میں اسے بہترین ٹی وی پرسن ، 2 گmجا .ی کی گرانٹ ، اور ایک مmور گرانٹ تفویض کے لئے ایک ایل ایکس ووگ گرانٹ ملا۔

2015 میں ، اس نے شہزاد کشمیری سے مربوط فلم رسیپٹیکل روئے میں لیڈ ہاف الٹ ہمایوں سعید کی ذمہ داری سنبھالی۔  اس فلم میں اس کی بہترین شخصیت (فلم) کے لئے ایک ایل ایکس ووگ گرانٹ ، بہترین شخص کے لئے مرور گرانٹ ، بہت سلیک افراد (فلم) کے لئے ایک مرور ووگ گرانٹ ، اور ایک مسالہ!  بہترین شخص کے لئے گرانٹ۔  اسی طرح فلم کو 2016 میں بطور ٹی وی انتظامات میں ایڈجسٹ کیا گیا تھا ، جس میں انھوں نے بیسٹ آنسکرین جوڑے کیلئے بہترین شخصی نسائی (شو سیکوئینشل) کے لئے ایک مرور گرانٹ اور ایک مرور گرانٹ کا عہدہ حاصل کیا تھا۔  2015 میں سرمد خوسات کی مربوط اصلی فلم منٹو میں وہ نرم ہیرو کا مقابلہ کر رہی ہیں۔

2016 میں ، انہوں نے عاصم رضا کی مربوط فلم ایٹمی نمبر 67 مان جہاں میں مرکزی کام شروع کیا ، فلم اس کی وجہ سے نہیں کہ وہ ایک بہترین شخص (فلم) کے لئے ایک ایل ایکس ووگ گرانٹ اور بہترین شخص کے لئے نگار گرانٹ تفویض کرے گی۔

وسط.2017  میں ، خان نے راہول ڈھولکیا کی ہندوستانی فلم رئیس میں مشترکہ طور پر پیش کیا ، یہ ہندی اسکرین لینڈ میں ان کی پیش کش تھی۔  فلم کی آمد سے قبل ، 'انڈین پکچر شو مینوفیکچررز ایلیفینیشن' (آئی ایم پی پی اے) اور 'دی فلم مینوفیکچررز آرگنائزیشن آف انڈیا' نے ہر پاکستانی فرد ، تفریحی اور پیشہ ور افراد کا بائیکاٹ کرنے کا انتخاب کیا تھا ، جو 2016 میں ایک بار پیدا ہونے والے دباؤ سے منسوب تھا۔  یوری حملہ ، جب تک کہ حالات کو معیاری نہیں بنایا گیا۔  بظاہر ، ایسی گپ شپ کے بارے میں کچھ باتیں بھی سامنے آئیں ہیں کہ خان کے مناظر فلم سے مٹ جائیں گے یا پھر کسی اور شخص کے ذریعہ ان کی مدد کی جائے گی۔  اس فلم کے مرکزی اسٹار اور شریک کار ، تاج کار سر رخ خان ، جو انہیں ہندوستان میں فلم کی نمائش کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔  خان کو بار بار چاقو سینا سے خطرات لاحق ہوگئے ، ہندوستان کی انتہائی صحیح مجلس کو شریک کریں۔  بحث و مباحثے کے باوجود ، یہ فلم جنوری 2017 میں پیش کی گئی تھی اور یہ ایک عاجز کاروباری کارنامہ تھا ، جس نے مجموعی طور پر .  بلین ڈالر (  ملین) سے زیادہ کا کارنامہ انجام دیا تھا جس نے ماہرہ خان کو فلم انڈسٹری کے ایک سو ایک بڑے انٹیجر کلب میں شامل کرنے والی پرنسپل پاکستانی شخصیت بنائی اور بن گئی۔  2017 کی پہلی سہ ماہی کے دوران بالی ووڈ میں سرفہرست نیٹ ورک شخص۔

شعیب منصور کی سماجی ڈرامائی فلم فلم ورنا میں ایک بار ساتھیوں کے حملے کی زد میں آتے ہی خان نے گلوکاری کا پیشہ 2017 میں شروع کیا۔  عام طور پر فلم کو مشکل آڈٹ ملے لیکن ان کی پیش کش کو سراہا گیا اور انہوں نے 2018 میں بہترین شخص کے لئے ایک ایل ایکس ووگ گرانٹ کو قابل تحسین قرار دیا۔ 2018 میں ، انہوں نے مینو گوڑ فرجاد نبی کی روم کم کام سیون شور موہبیت ان میں پیش کیا۔  وہ اسی طرح بلال لاشاری کے مولا جٹ دو میں بھی اداکاری کرنے جا رہی ہیں ، اور عاصم رضا کی پارے کیپ لیو میں دکھائی گئیں۔

2019 میں ، اس نے ویز میں سب سے زیادہ نصف سنبھال لیا ، اس وقت اس کی مقامی طور پر سب سے قابل ذکر نیٹ ورک فلم تھی۔  وہ نبیل قریشی کی ایکٹیویٹی طنزیہ فلم قائداعظم زندہ باد میں اگلی اسٹار انورس فہد مصطفیٰ کے ساتھ جارہی ہیں۔

ماہرہ خان نے ہمسفر میں ایک ساتھی کے ساتھ ساتھ کردار بھی بنائے تھے جس کی وجہ سے انہیں سیٹلائٹ بیسٹ ٹی وی شخصی کے لئے ایل ایکس ووگ گرانٹ اور بیسٹ آن اسکرین جوڑے کے لئے مرور گرانٹ ملا۔


ایوارڈز اور نامزدگی

خان کو 25 مرتبہ نامزد کیا گیا تھا جس میں سے وہ 15 بار جیت چکی ہیں۔  ماہرہ نے جیتا کچھ ایوارڈ
بہترین اداکارہ
سال کا انداز شبیہہ
انتہائی سجیلا اداکارہ
پہچان ایوارڈ
بہترین اداکارہ جیوری
بہترین اسکرین جوڑے جیوری
ڈاؤن لوڈ ، اتارنا بہترین اسکرین جوڑے
بہترین ٹی وی اداکارہ
سیٹلائٹ کی بہترین ٹی وی اداکارہ
بہترین فلمی اداکارہ


ماہرہ خان کا نیٹ ورتھ

ماہرہ خان کے کل اثاثے  6 ملین کے لگ بھگ ہیں اور وجوہات کے مطابق ، وہ ہر منظر میں 5000  لے رہی ہے۔  یہ بیان کرنے میں کوئی تعی .ن نہیں ہوگی کہ ماہرہ خان ایشین نیشنل بزنس کا انتظام کر رہی ہیں اور پاکستان کے بہترین معاوضوں میں دلچسپ تفریح ​​کرنے والوں میں سے ایک قرار دیتی ہیں۔  شوز اور موشن فوٹو کے علاوہ ، اگر ٹیٹلز اسکوائر پیمائش کو قبول کرلیا جائے ، ماہرہ ایک کاروبار کے لئے 60-70 100000 روپئے لے رہی ہیں۔  غالبا. ، ماہرہ نے اپنی مستعد کوشش اور غیر معمولی صلاحیتوں کے ساتھ مل کر تعریف کی ہے۔


ماہرہ خان کا باڈی اسٹیٹس

ماہرہ کی اونچائی 5 فٹ 7 انچ ہے۔  اس کا وزن 55 کلوگرام ہے۔  اس کی تعداد 34-26-34 ہے۔  اس کی جسمانی قسم سلم ہے۔  اس کے لباس کا سائز 6 امریکی ہے۔  اس کے بالوں کا رنگ کالا ہے۔  اس کی آنکھ کا رنگ بھوری ہے۔


کاریں اور دیگر موٹر سائیکلیں

اس کے پاس رینج روور ، ہونڈا ایکارڈ ، ٹویوٹا پریمیو سمیت بہت مہنگی کاریں ہیں۔


ماہرہ خان شوبیس

ماہرہ کے شوق رقص ، ماڈلنگ ، یوگا اور بہت سارے بہت سارے ..


ماہرہ خان تازہ ترین فوٹوشوٹ


Image Source - Instagram | Image by - MAHIRA KHAN

Post a Comment

0 Comments