Saba Qamar Biography, Age, Education, Husband, Family, Children, List of Drama and List of Movies





صبا قمر زمان کی عمر اور جیو

صبا قمر زمان ہر ٹرینڈ ہونے والے پاکستانی ٹی وی ہسٹرین میں سے ایک ہے۔ وہ پانچ اپریل 1984 کو پاکستان کے شہر حیدرآباد میں پیدا ہوئیں۔ حالیہ دنوں میں اس کی عمر بمشکل چھتیس سال ہے۔ اس کی پوزیشن پاکستانی ہے۔ اس کی رقم کا نشان میش (نجومی) ہے۔ وہ شوبز میں شامل ہوگئیں جب وہ اپنے ہر دوست میں سے ایک کی وجہ سے محض انیس سال کی تھیں۔ انہوں نے 2005 میں ٹی وی سیریلیا میں "میں اور ہوون" میں واقعی کردار کے ساتھ اپنا ابتدائی اداکاری کا پہلا ڈرامہ تخلیق کیا تھا۔ اداکاری کا ہنر انھیں خدا کا تحفہ ہوسکتا ہے۔ جب تک انہوں نے اداکاری کا آغاز نہیں کیا تب تک وہ اپنی صلاحیتوں کے بارے میں جوابدہ نہیں تھیں اس کے ساتھ قدم رکھتے ہوئے ، وہ ایک بار اپنے ڈراموں کی شوٹنگ کے بعد ، کیمرہ کیپ برقرار رہتی ہے ، اب وہ حرکت میں آجاتی ہے اور شرم محسوس نہیں کرتی ہے۔



صبا قمری فیملی کی معلومات اور تعلیم

بہت کم عمری میں ، اس نے اپنے والد کو کھو دیا۔ اس نے اپنے دانوں سمیت گجرانوالہ کو اغوا کرلیا۔ اس نے ابتدائی تعلیم گوجرانوالہ سے حاصل کی اور کسی بھی تعلیم کے لئے شہری مرکز کا دورہ کیا۔ اس کا کنبہ اس وقت پاکستان کے شہر میٹروپولیس میں آباد ہے۔



صبا قمر زمان کا پروفیشنل کیریئر

صبا قمر نے اپنے ہنر مند اور نتیجہ خیز کیریئر کا آغاز 2005 کے اوائل میں کیا تھا جب ایک بار ڈرامہ "میں اوراں ہوں" میں حیران کن کردار کے ذریعہ وہ سرگرمی کے ذریعہ انیس سال کی تھیں۔ 2007 میں اس نے اے ٹی وی کے ڈرامہ "خدا گواہ" میں پرفارم کیا جو سن 2010 میں 1992 کی ہندوستانی فلم کا ریمیک تھا۔ اس نے فاطمہ جناح کے سب سے اہم کردار کا مقابلہ کیا تھا اور اس سیریز نے مسلم جمہوریہ اسلامی جمہوریہ پاکستان کے خالق محمد کی تعریف کی تھی۔ علی محمد علی جناح۔ جزیرے قمر کی ابتدائی ابتدائی ڈیبیو موشن تصویر 2013 میں "آئینہ" کے ساتھ شریک اسٹار فاسل قریشی کے ساتھ تھی کیونکہ انہیں ترنگ ہاؤس فل ایوارڈ میں سادہ ترین رول پلیئر کے لئے منتخب کیا گیا تھا۔ بعدازاں 2016 میں انہوں نے ٹریول پیرڈی فلم "لاہور سی ایج" میں پرفارم کیا۔ 2017 میں انہوں نے ہندی موشن تصویر "ہندی میڈیم" میں پیش کی۔ فلم نے 36 کروڑ روپے (بھارتی روپے) کمائے۔ بعد میں انہوں نے "میٹ" موشن پکچر میں پیش کیا جہاں بھی وہ شریک شراکت دار عدنان صدیقی اور آمنہ کے ہمشیرہ کے ساتھ بچوں ، خود ساختہ بارش کے درخت کے کردار کا مقابلہ کرتی ہیں۔ واپس 2009 میں ، جزیرے قمر ایک سیاسی جھنجھٹ میں شامل ہوئے ہم سب امید سائیں ایک گچھے کی حیثیت سے اور ایک پیش کش کی حیثیت سے جہاں بھی انہوں نے بجا طور پر سیاستدانوں اور اداکاروں کی پیروڈی کی تھی۔ اپریل 2020 میں ، اس نے اپنا یوٹیوب چینل شروع کیا اور چھوٹے پیمانے پر انتظامات کیے جس میں قید کو کورونا وائرس کی وجہ سے قید کی حالت کا سامنا کرنا پڑا۔ اس نے علی ظفر کی وجہ سے اعتماد "علی ظفر فاؤنڈیشن" کے ساتھ بے بس اقلیتوں اور غیر متزلزل نیٹ ورکس کے لئے اثاثوں کی سہولت فراہم کرنے کے لئے کورونا وائرس کو جمع کرنے کے لیے اپنے ہاتھوں کو اضافی طور پر بڑھایا .کمار نے اپنے یوٹیوب کے ذریعے اپنے رشتے کے بارے میں انکشاف کیا جس میں وہ یقینی طور پر یقین رکھتی تھی کہ وہ مکمل طور پر داخل ہو گی۔ اس کے ساتھ مختلف سمتیں۔ اس نے اسے ایک رشتہ دارانہ تعلقات کے طور پر پیش کیا۔




ایوارڈز اور نامزدگی

وہ 29 مرتبہ نامزد کی گئیں جن میں سے انہوں نے 15 بار کامیابی حاصل کی۔ اس کے کچھ ایوارڈ ہیں

لکس اسٹائل ایوارڈ
پی ٹی وی ایوارڈ
پاکستان میڈیا ایوارڈ
ترنگ ہاؤس فل ایوارڈ
ہم ایوارڈز
اے آر وائی فلم ایوارڈ
گلیکسی لالی ووڈ ایوارڈ
پرائیڈ آف پرفارمنس
نگار ایوارڈ
بین الاقوامی پاکستان وقار ایوارڈ
پاکستان انٹرنیشنل اسکرین کے انعامات
اے آر وائی ناظرین کے انتخاب ایوارڈز
اسٹار اسکرین ایوارڈ
مسالہ ایوارڈ
فلم فیئر ایوارڈ
بالی ووڈ فلم جرنلسٹ کے ایوارڈ



صبا قمر زمان کی نیٹ ورتھ

صبا کی تنخواہ فی قسط 2.5-3lac (پاکستانی روپیہ) ہے۔ اس کی مجموعی مالیت 10 کروڑ پی کے آر (پاکستانی روپے) ہے۔



صبا قمر کا باڈی اسٹیٹس

قمر کی اونچائی 5 فٹ 7 انچ ہے۔ اس کا وزن 54 کلوگرام ہے۔ اس کی کمر 26 انچ ہے۔ اس کی جسمانی قسم سلم ہے۔ اس کے لباس کا سائز 6 امریکی ہے۔ اس کے بالوں کا رنگ گہرا بھورا ہے۔ اس کی آنکھ کا رنگ کالا ہے۔



کاریں اور دیگر موٹر سائیکلیں

اسے لینڈ کروزر اور مرسڈیز سمیت متعدد موٹر گاڑیاں مل گئیں۔



صبا قمر کی شوبز

صبا کے شوق یوگا ، ڈانس اور گانے ہیں۔



صبا قمر کی تازہ ترین فوٹوشوٹ


Image Source - Instagram | Image by - SABA QAMAR

Post a comment

0 Comments